Entrades Populars

14 de febrer, 2011

Segona Jornada Ràdio 2.0 a Barcelona el 2 de Març.

Actuonda i Audioemotion co-organitzen aquesta trobada única, que reunirà a Barcelona, dimecres 2 de març, als principals professionals espanyols i a personalitats internacionals de la indústria i del negoci de la Radio Online, a més d'especialistes en publicitat i comunicació digital.

Després del gran èxit de la primera jornada organitzada l'any passat a Madrid, l'edifici Once Catalunya de la Ciutat Condal albergarà aquesta jornada interactiva, que, sota el títol genèric de "Connectar amb els i-oïdors i monetizar” analitzarà aspectes claus de la situació actual i perspectives de futur de la Ràdio 2.0, el mitjà de major creixement a Internet.

A nivell mundial la inversió de la publicitat online suposa ja un 10% del total de la inversió publicitària i, segons els pronòstics de la firma PriceWaterhouseCoopers, arribarà a el 21% per a 2011.

Tenint en compte aquestes interessants dades, que posen sobre la taula l'auge de la Ràdio 2.0 a escala global, a partir un triple i ambiciós objectiu: aprofundir amb experts en ràdio online i les seves xarxes socials sobre les oportunitats i desafiaments que oferix Internet quan es busca connectar amb els nous hàbits de la i-audiència i enllaçar amb les comunitats virtuals; presentar nous serveis de ràdio/àudio on-line i, a continuació, intercanviar experiències i espectatives sobre l'establiment de mètriques d'audiència adaptades al consum de serveis de ràdio/àudio on-line, com element clau per al desenvolupament del sector.

La jornada està orientada als directius de ràdio en antena i online i contarà amb la participació d'agències de publicitat, centrals de mitjans, agències de comunicació i Màrqueting, agències creatives i especialistes en social media.Està previst que intervinguin proveïdors de tecnologia i experts destacats del sector. Es contarà també amb la presència d'operadors de xarxa, desenvolupadors, integradors, així com productores i proveïdors de continguts.
Es tracta, sens dubte, d'una gran oportunitat per a prendre el pols a un sector en plena expansió, en un esdeveniment caracteritzat per haver prevalgut, en la seva concepció, els espais d'intercanvi amb l'audiència, amb torns de preguntes, pausa cafè, buffet-networking, grups de discussió online i twitter, entre altres.

Ràdio 2.0 compte amb el patrocini d'empreses capdavanteres del sector com Adswizz (inserció publicitària/mesurament), Flumotion (Streaming), Ando Media Group (streaming/inserció publicitària/mesurament), Radionomy (Ràdio a la carta).


L'accés a la trobada és gratuït, si bé serà necessari registre per a assistència a causa del aforament, de caràcter limitat.


L'adreça de registre és: http://www.innovativebroadcastsolutions.com/index.php?contribution


Dades Pràctiques

Data: Dimecres, 2 de març de 2011
Horari: 9h-18h30
Assistència gratuïta: (Invitacions VIP, inscripció obligatòria, aforament limitat)


Capacitat de la sala: 120 persones

Idioma oficial de preferència: Castellà (algunes ponències en anglès, sense traducció)

Lloc: Edifici ONCE Catalunya,
C/ Sepúlveda, 1 (6a planta)
a 100 m de la Plaça d'Espanya
(Metro, Bus, Aerobus)

Más informació i registre a: www.innovative-broadcast-solutions.com

Linkedin Group
(Radio 2.0 group + Radio 2.0 event):
http://www.linkedin.com/groups?about=&gid=1882078&trk=anet_ug_grppro

Twitter (Radio 2.0 profile)
@jornadar20
http://twitter.com/JornadaR20


Facebook (II Jornada Radio 2.0 page)
http://www.facebook.com/pages/II-Jornada-Radio-20/181157931921983

RSS
http://www.innovativebroadcastsolutions.com/index.php?feed/rss2


Programa provisional de la jornada

Inscripció

9h: Obertura : Missatge de Bienvenida, Introducció a la Jornada, Presentació del programa i dels ponents

Bloc 1: INTERACCIÓ i XARXES SOCIALS

     Ponència:

        Potencial i importància del Social Media per a connectar amb el seu públic objectiu

            Social Noise (agència de social media), Fermín Álvarez, Director General.
    
     Ponència:

        Com està canviant la Ràdio?
  • Technologia 2.0, José María García-Llastra N., Consultor Independent.
          (ex Responsable Continguts CADENA SER / Grup Prisa)


     Primera taula rodona:

        Continguts 2.0 i xarxes socials, claus per a captivar l'audiència
        Observatori de la Ràdio a Catalunya
            * Josep María Marti
               Director (o Belen Monclus, Coordinadora) CCMA/CCRTV i (TV3 - Catalunya Ràdio)

            * Judith Argila
               Resp. Xarxes Socials BMat (solucions d'interacció musical)

           
* Alex Loscos
               CEO COM Ràdio

            * Francesc Triola
               Director General Social Noise (agència de social media)

            * Fermín Álvarez
               Director General Technologia2.0

            * José María García-Llastra N.,
               Consultor Independent (ex Responsable Continguts CADENA SER / Grup Prisa)

12h: Pausa Cafè – Networking

Bloc 2: MONETITZACIÓ

     Ponència:

       
Com reinventar la ràdio en internet?

        Ràdio a la carta, geolocalización i nous models de publicitat
          Alexandre Saboundjan, CEO

     Ponència:

        WebRadio360

         Arribar al 100% del seu públic, oferir experiències personalitzables, monetizar la publicitat
          Jean-Noel Saunier, CEO (o Olivier Quero, Director Comercial Ibérica)

     Ponència:

        Oportunitats publicitàries per a anunciants i agències. Descobrir la ràdio online com a mitjà.
  • Audioemotion (xarxa comercial especialitzada en ràdio online):
          Elisa Escobedo, CEO


     Segona taula rodona:

        Nous serveis i nous models de monetizació basats en Ràdio online
  • Expressa Radio (ràdio corporativa)
  • Francisco Sánchez, Soci Fundador-Director Comercial i Màrqueting
  • Syrol (Syndicat donis Ràdios on line- France)
  • Olivier Riou, President & Director Hotmix (web Ràdio)
  • Baracoda Media (agregació streams, gestió pub, solucions mòbils-France)
  • Xavier Filliol, Dir Continguts & Publicitat
  • Liquid Air Lab / Spodtronic (ap mòbils clau en mà-Alemanya)
  • Mikko Linnamaki, CEO o Cliff Cnacadja, Country Manager
  • Radionomy (web ràdio a la carta-Bèlgica)
  • Alexandre Saboundjan, CEO
  • Flumotion (Serveis de streaming)
  • Olivier Quero, Director Comercial Ibèrica
  • Audioemotion (xarxa comercial especialitzada en ràdio online)
  • Elisa Escobedo, CEO

15h: Espai Buffet – Networking

Bloc 3: MESURAMENT ONLINE

     Ponència:

        Panorama actual i prioritats de la publicitat digital

            IAB Spain
            Antonio Traugott, Director General

     Ponència:

        Mesuraments i analítica per als serveis àudio online: bones pràctiques del mercat nord-americà i dades claus per a assolir campanyes d'èxit.

     Ponència:

        Necessitat de mètriques adaptades als serveis àudio online multi-dispositius, casos pràctics i situació a Europa




  • Adswizz (inserció pub/mesurament-EU):
  • Patrick Roger, VP GlobalSales

     Tercera taula rodona:
        Necessitat de mètriques comunes adaptades als serveis àudio online

          Fernando Santiago, Director Tècnic
          Joan Sabaté, Director General
          Alex Marquina Vice-president & Director Comercial CCRTVi / Catalunya Ràdio
          Ruben Vara, director màrqueting multimèdia
          Daniel Karlsson, VP EMEA
  • Adswizz (inserció pub/mesurament)
          Patrick Roger, VP Global Salis & Màrqueting

Conclusió de la jornada


18h30: Clausura de la jornada


Sobre l'organitzador : Actuonda

Actuonda
és una companyia dedicada a donar suport l'activitat de venda d'empreses innovadores de Broadcast en els mercats espanyol, portuguès i llatinoamericans.

En contacte estret i permanent amb els majors actors del mercat del Broadcast, Actuonda disposa de bons contactes i extensa experiència amb autoritats de regulació, xarxes i difusores de ràdio i TV a nivell nacional i regional, operadors de xarxa, proveïdors de tecnologia i integradors de sistemes.

Actuonda guia a l'usuari final en l'elecció de solucions broadcast especialment en els camps de la TV digital (TDT, TV connectada i TV mòbil) i la Ràdio multi plataforma.

Les activitats habituals de comercialització i de desenvolupament de negoci de Actuonda inclouen visites a clients, demostració in-situ o en-línia, mailing, phoning, seguiment de mercat, participació a esdeveniments professionals importants.

Per a desenvolupar intercanvis beneficiosos entre especialistes Broadcast, Actuonda organitza també conferències internacionals, tallers i road shows.


Sobre el co-organitzador Audioemotion Media:

Audioemotion Media és una empresa íntegrament orientada a la comercialització publicitària especialitzada en ràdio online. Fundada i dirigida per Elisa Escobedo, Audioemotion té un clar objectiu: aportar solucions que facin possible la convergència entre la monetizació de continguts àudio altament qualitatius i cobrir les necessitats de comunicació de les marques basant-se en els avantatges de l'entorn online.

El sistema de comercialització està basat en l'especialització i en la seva aposta pel canal de les agències i centrals de mitjans. Proposa a més, serveis orientats a facilitar la comunicació en el mitjà: eines de mesurament, planificació i operacions. L'empresa conta amb una plataforma tecnològica homologada per a emissió publicitària que permet l'emissió intel·ligent d'anuncis àudio sobre la base de diversos criteris de segmentació per a optimitzar l'afinitat de públics objectius.

Audioemotion neix amb una audiència en la seva xarxa que suma 9 milions d'usuaris únics i 40 milions de sessions àudio al mes, i es proposa agregar el màxim nombre d'audiències disponibles, i al seu torn desenvolupar l'expansió del projecte a l'entorn local i internacional.

La Radio Online és el mitjà de major creixement en Internet, passant dels 40 als 185 milions d'usuaris en els últims sis anys a nivell global, amb una inversió publicitària estimada en 4 milions d´'euros en 2011 a Espanya, i una evolució previsible a 40 milions en 2014.

Aquesta nova proposta de publicitarse ja ha estat provada per marques com San Miguel, Audi, El Corte Inglés, BMW, Loreal, HP, Estrella Galícia, Vodafone, Movistar i Red Bull, entre altres.

Fuente: Actuonda

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada